Известие

Collapse
No announcement yet.

Мудно набиране до 3000 оборота

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ако харчи толкова заради сондата, изключи я и би трябвало разходът да падне.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      ми ще пробвам то кво ли ми остава вече да пробвам всичко пробвах и нш не работи само се преебават работите.
      в секи случай за смяна май ще е
      Last edited by Grunt; d.m.y г., 20:34.

      Comment


      • #18
        Малко ъпдейт по темата . Смениха сондата и разлика няма разхода обаче се стабилизира и за сега е добре . Казаха че трябва да се почистят дюзите и че свещите не били правилните за ТС-а . Проблема с набирането още го има .

        Comment


        • #19
          Напиши откъде си! Някой колега може да има наблизо, който да помогне. Свещите за твоя спарк трябва да са: големите - BKR6EKPA и малките - PMR7A, на НЖК/NGK. Има и по-евтини алтернативи.
          Търси някой да те повози, с Алфа със същия мотор като твоя, да сравниш автомобилите и усещането за ускорение. Прехвърли дебитомер, клапана на вариатора - 2 винтчета са.
          Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
          Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
          Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
            Напиши откъде си! Някой колега може да има наблизо, който да помогне. Свещите за твоя спарк трябва да са: големите - BKR6EKPA и малките - PMR7A, на НЖК/NGK. Има и по-евтини алтернативи.
            Търси някой да те повози, с Алфа със същия мотор като твоя, да сравниш автомобилите и усещането за ускорение. Прехвърли дебитомер, клапана на вариатора - 2 винтчета са.
            Може и кабели, вода при свещите и т.н.

            Comment


            • #21
              Пиша, от София съм . И ще проверя някой с ТС за да видя как е. Свещите са НГК 80 лв струваха :/ един електрод незнам какво може да им има на кабелите , колата не прекъсва, (на газ от както е с друга сонда) сравнително по добре е от както я сменихме
              Last edited by Grunt; d.m.y г., 10:32.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Grunt Покажи съобщение
                Пиша, от София съм . И ще проверя някой с ТС за да видя как е. Свещите са НГК 80 лв струваха :/ един електрод незнам какво може да им има на кабелите , колата не прекъсва, (на газ от както е с друга сонда) сравнително по добре е от както я сменихме
                За нашите коли голямата свещ е желателно да е с поне два електрода. А колкото до кабелите - започне ли една свещ да не работи добре си пробива и кабела. Смениш ли свеща, кабелът вече е тръгнал. И бензинките до 3000 оборота са мудни. Сложи си турбо

                Comment


                • #23
                  Може и да е от свещите . До сега съм имал БМВ 530д ,1.8т , и 1.9тди . Карал съм бензин без турбо примерно 1.6 а4(мрътвец) ИИИ Фиат Пунто 1.1:д и не си спомням така да е ставало .Може грешката да е в мен и да очаквам твърде много, ако това бавно много странно набиране до 3к оборота си е нормално за този мотор ок ,но при положение че около 3к киква много добре за атмосверка а преди това се мъчи ..не мисля . Пак да кажа че на втора от 1000 оборота и с газта до дупка и с плавно ускорение пак си е едно и също , забелязах че преди да стигне тези 3000 без значение как я настъпвам премигва лампата на ръчната ( ! ) Незнам защо . За сега гледам да я карам на газ не повече от 3000 а на бензин си я ръчкам както дойде и след новата сонда разхода е много по добре и няма прекъсване нито на газ нито на бензин .

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Grunt Покажи съобщение
                    Може и да е от свещите . До сега съм имал БМВ 530д ,1.8т , и 1.9тди . Карал съм бензин без турбо примерно 1.6 а4(мрътвец) ИИИ Фиат Пунто 1.1:д и не си спомням така да е ставало .Може грешката да е в мен и да очаквам твърде много, ако това бавно много странно набиране до 3к оборота си е нормално за този мотор ок ,но при положение че около 3к киква много добре за атмосверка а преди това се мъчи ..не мисля . Пак да кажа че на втора от 1000 оборота и с газта до дупка и с плавно ускорение пак си е едно и също , забелязах че преди да стигне тези 3000 без значение как я настъпвам премигва лампата на ръчната ( ! ) Незнам защо . За сега гледам да я карам на газ не повече от 3000 а на бензин си я ръчкам както дойде и след новата сонда разхода е много по добре и няма прекъсване нито на газ нито на бензин .
                    Да нямаш блокирала накладка?

                    Comment


                    • #25
                      Мхм баш

                      Comment


                      • #26
                        Не е блокирала накладка. Нивото на спирачната течност е ниско.
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #27
                          Да предположа и аз - или има скъсано кабелче на датчика за износени накладки и то дава към корпуса на колата и мига лампата на таблото?
                          Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                          Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                          Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                          Comment


                          • #28
                            Колегата да долее спирачна течност и примигването на удивителната ще спре.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment

                            Working...
                            X